Biežāk uzdotie jautājumi (parādīt visu)

Pasūtījuma noformēšana

  • Vai obligāti ir jāreģistrējas vietnē, lai veiktu pasūtījumu?
  • Vai ir iespējams noformēt pasūtījumu pa telefonu vai e-pastu?
  • Nekad agrāk neesmu pasūtījis vizītkartes internetā. Cik sarežģīts ir pasūtījuma process?
  • Vai ir iespējams noformēt dažādus preču daudzumus vienā pasūtījumā?
  • Vai ir iespējams ieviest izmaiņas maketā pēc pasūtījuma noformēšanas?
  • Vai ir iespējams apvienot divus, vairākus pasūtījumus vienā pēc to noformēšanas?
  • Ko nozīmē pasūtījumu statusi?

Maketu sagatavošana

  • Man ir makets, vai jūs varat to izdrukāt?
  • Maketa drošības līnija ir tā pati griezuma līnija?
  • Vai jūs pārbaudāt maketu ortogrāfiski?
  • Vai izstrādātie maketi tiek saglabāti pēc pasūtījumu veikšanas?
  • Pasūtīju maketa izstrādi pirms vairākiem mēnešiem, vai jūs varat to atkārtot?

Piegāde un apmaksa